دسترسی سریع

3

3

4_2

10_1

اعلام نتایج داوری مقالات همایش و فرصت انجام اصلاحات مقاله
اعلام نتایج داوری مقالات همایش و فرصت انجام اصلاحات مقاله

 

 

 

 

 

 

 

 

به اطلاع تمامی پژوهشگران و نویسندگان محترم می رساند با توجه به اهمیت موضوع و در جهت ارتقای سطح این همایش ملی، داری مقالات همزمان هم توسط متخصصان نیروگاهی و انرژی اتمی و هم توسط اساتید برتر واحدهای معتبر دانشگاهی در سراسر کشور مورد بررسی و داوری قرار گرفته است.

 

 

لذا با همکاری، عنایت و همت ویژه اعضای محترم کمیته علمی و هیات داوران، همچنین رهنمون های ریاست محترم همایش و دبیر محترم علمی، فرآیند داوری بسیاری از مقالات ارسال شده به همایش به اتمام رسیده است و کلیه نویسندگان گرامی می توانند با ورود به پنل کاربری خود در وبسایت همایش وضعیت داوری مقاله خود را مشاهده نمایند. 

 

 

مقالاتی که دارای اصلاحیه می باشند نیز مطابق پیام ها و ایمیل هایی که برای نویسنده مسئول ارسال گردیده قابل تصحیح و مرتفع نمودن می باشد. این عزیزان می باشد پس از انجام اصلاحات مورد نظر داوران، نسبت به بارگذاری مجدد فایل اصلاح شده و نهایی مقاله خود در وبسایت اقدام نموده و جهت داوری مجدد به پنل داوران مربوطه ارسال و مجددا داوری و امتیاز دهی گردد لذا خواهشمند است موارد خواسته شده به صورت رنگی در فایل نهایی با فرمت ورد مشخص شده باشد.

 

 

سایر پژوهشگرانی که وضعیت پذیرش مقاله آنها از طریق سامانه همایش به صورت پیامک و یا ایمیل به آنها ارسال شده می توانند نسبت به پرداخت هزینه پذیرش مقاله اقدام نمایند.

 

 

همچنین قابل ذکر است تمامی مراحل داوری و پرداخت های مربوط به مقالات در پنل نویسنگام کقاله قابل مشاهده و رصد می باشد.

 

 

 

 

باتشکر

دبیرخانه همایش

 

 


شنبه 30 مهر 1401 (1 سال قبل )
سومین همایش ملی پژوهش های نوین در نیروگاه های هسته ای توسط دانشگاه آزاد اسلامی واحد بوشهر و نیروگاه اتمی بوشهر در ده محور تخصصی در حوزه های فنی مهندسی، علوم پایه و علوم انسانی با حضور اساتید، دانشجویان و پژوهشگران فعال در حوزه دانشگاه و حوزه صنعت سراسر کشور در محل نیروگاه اتمی بوشهر به مدت دو روز در آذرماه سال 1403 همراه با برگزاری نمایشگاه و کارگاه های آموزشی تخصصی برگزار می گردد.