دسترسی سریع

3

3

4_2

10_1

لزوم تکمیل به موقع اطلاعات مشخصات فردی پژوهشگران و نویسندگان مقالات
لزوم تکمیل به موقع اطلاعات مشخصات فردی پژوهشگران و نویسندگان مقالات

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

ضمن تبریک به تمامی پژوهشگرانی که مقاله آنها در "دومین همایش ملی پژوهش های نوین در نیروگاههای هسته ای" مورد پذیرش قرار گرفته است بدینوسیله به اطلاع تمامی نویسندگان محترم مقالات همایش می رساند:

 

 با توجه به مشخص شدن وضعیت نهایی داوری کلیه مقالات همایش، نظر به اینکه می بایست برای تمامی نویسندگان اول مقاله مجوز ورود به همایش از قبل صادر شود و تاییدیه نهایی اخذ گردد، خواهشمند است حداکثر تا تاریخ جمعه 6 آبان ماه 1401 نسبت به تکمیل اطلاعات کاربری و مشخصات فردی خود و پرداخت هزینه مقاله/مقالات پذیرش شده اقدام نمایند.

 

 

پژوهشگران گرامی درنظر داشته باشند در صورت عدم تکمیل به موقع مشخصات فردی و یا ثبت هزینه پذیرش مقاله/ مقالات ممکن است مشکلاتی برای شرکت در همایش حاصل گردد لذا در صورت داشتن هر گونه سوال و یا ابهام با دبیرخانه همایش (در ساعات اداری) تماس حاصل نموده و یا از طریق پنل کاربری خود تیکت ارسال بفرمایید.

 

شایان ذکر است صرفا افرادی که در وبسایت همایش، مقاله داشته اند و مقاله آنها مورد پذیرش نهایی قرار گرفته است می توانند در همایش شرکت نمایند. به عبارتی دیگر، برای نفر اول هر مقاله مجوز ورود و شرکت در همایش صادر می گردد.

 

 

همچنین داوران گرامی و برخی اعضای محترم کمیته علمی که هنوز موفق نشده اند مشخصات فردی خود را تکمیل نمایند خواهشمند است در صورت امکان جهت صدور مجوز ورود به محل برگزاری و شرکت در روزهای برگزاری همایش در اسرع وقت (حداکثر تا تاریخ جمعه 6 آبان ماه 1401) در این زمینه با دبیرخانه همایش همکاری بفرمایند و یا با دبیر محترم اجرایی همایش هماهنگی نمایند.

 

 

باتشکر

دبیرخانه همایش

 

 

 

آدرس و شماره تلفن:

1- نیروگاه اتمی بوشهر             تلفن تماس: 31112566-31112561-077

2- بندر بوشهر- میدان شهرداری - نبش کوچه تنگسیر 14 - ساختمان ولایت - دانشگاه آزاد اسلامی - کد پستی 95496-75158

تلفن تماس:

07731112561

07731112566

 

 

 

 

 


دوشنبه 02 آبان 1401 (1 سال قبل )
سومین همایش ملی پژوهش های نوین در نیروگاه های هسته ای توسط دانشگاه آزاد اسلامی واحد بوشهر و نیروگاه اتمی بوشهر در ده محور تخصصی در حوزه های فنی مهندسی، علوم پایه و علوم انسانی با حضور اساتید، دانشجویان و پژوهشگران فعال در حوزه دانشگاه و حوزه صنعت سراسر کشور در محل نیروگاه اتمی بوشهر به مدت دو روز در آذرماه سال 1403 همراه با برگزاری نمایشگاه و کارگاه های آموزشی تخصصی برگزار می گردد.