دسترسی سریع

3

3

4_2

10_1

وضعیت داوری مقالات توسط داوران و کمیته علمی همایش
وضعیت داوری مقالات توسط داوران و کمیته علمی همایش

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

به اطلاع پژوهشگران و نویسندگان گرامی رسانده می شود داوری مقالات در حال انجام می باشد و طی روزهای آینده نتیجه داوری مقالات به مرور به نویسندگان اعلام می گردد. داوری مقالات و آثار پژوهشی ارسال شده در سامانه همایش پس از بررسی توسط اعضای محترم کمیته علمی ودبیر علمی و پالایش اولیه آثار، توسط چند تن از اساتید حوزه دانشگاه و متخصصان حوزه صنعت به مدت یک هفته الی  10 روز انجام می پذیرد و وضعیت پذیرش مقالات مشخص شده و علاوه بر ذکر اصلاحات و اشکالات احتمالی آثار توسط داوران به هر مقاله نمره ای داده می شود. از آن نمرات داوران میانگین گیری شده و نمره نهایی مقاله جهت اظهارنظر نهایی دبیر محترم علمی و اعضای کمیته داوران همایش مشخص گردیده و وضعیت پذیرش مقاله به سه حالت:

1- پذیرش نهایی مقاله

2- عدم پذیرش نهایی مقاله 

3- پذیرش با اصلاحات

تعیین می گردد. و در ادامه بررسی، یکی از وضعیت های نهایی زیر:

1- ارائه شفاهی  

2- ارائه به صورت پوستر    

3- صرفا جهت چاپ در مجموعه مقالات

برای امتیاز بندی نهایی مقاله تعیین و اعلام می گردد.

این اطلاع رسانی به صورت به صورت پیامک، ایمیل و تیکت در پنل کاربری نویسنده مسئول مقاله در وبسایت همایش ارسال و ثبت می گردد و قابل رصد می شود.

 

 

 

 

لذا از همه نویسندگان مقاله خواهشمند است در صورت تمایل جهت اطلاع از وضعیت داوری مقاله/مقالات خود حتما از طریق پنل کاربری خود - در قسمت پیگیری وضعیت مقالات - وضعیت پذیرش، رد، اصلاح و یا مرحله پرداخت را مشاهده بفرمایند.

 

با تشکر دبیرخانه دومین همایش پژوهش های نوین در نیروگاههای هسته ای 1401

 

 

 


یک شنبه 17 مهر 1401 (1 سال قبل )
سومین همایش ملی پژوهش های نوین در نیروگاه های هسته ای توسط دانشگاه آزاد اسلامی واحد بوشهر و نیروگاه اتمی بوشهر در ده محور تخصصی در حوزه های فنی مهندسی، علوم پایه و علوم انسانی با حضور اساتید، دانشجویان و پژوهشگران فعال در حوزه دانشگاه و حوزه صنعت سراسر کشور در محل نیروگاه اتمی بوشهر به مدت دو روز در آذرماه سال 1403 همراه با برگزاری نمایشگاه و کارگاه های آموزشی تخصصی برگزار می گردد.