دسترسی سریع

3

3

4_2

10_1

آغاز به کار وب سایت و سامانه ثبت نام و دریافت مقالات
آغاز به کار وب سایت و سامانه ثبت نام و دریافت مقالات

به اطلاع کلیه پژوهشگران می رساند که پورتال کنفرانس راه اندازی گردید و از طریق همین سایت زمان ارسال مقالات اطلاع رسانی خواهد شد.

 

این کنفرانس توسط دانشگاه آزاد اسلامی واحد بوشهر و نیروگاه اتمی بوشهر به صورت ملی  در اردیبهشت ماه 1403در محل نیروگاه اتمی بوشهر برگزار می گردد.

 

این کنفرانس دارای نمایه ISC می باشد و برای اعضای هیات علمی، اساتید، دانشجویان، صنعتگران، پژوهشگران و  شرکت کنندگان دارای امتیاز پژوهشی می باشد.

 

با هماهنگی های صورت گرفته در کمیته علی کنفرانس با توجه به پتانسیل های موجود و محورهای ارائه مقاله، مقالات برتر پس از تایید کمیته داوران و به درخواست نویسندگان مقاله در ژورنال های معتبر به چاپ خواهد رسید.

 

محورهای کنفرانس به صورت زیر می باشد:

ایمنی هسته ای

فیزیک راکتورهای هسته ای

حفاظت در برابر اشعه

پدافند پرتوی ( مدیریت حوادث نیروگاهی - مصون سازی و پدافند غیر عامل نیروگاه - شبیه سازی، پیش بینی و تصمیم سازی در مورد انتشارآلودگی)

آنالیز حوادث

تکنولوژی نیروگاه های هسته ای (برق - شیمی - مکانیک - کنترل و ابزار دقیق - توربین -  مهندسی کامپیوترو  ...)               

مواد و سوخت هسته ای

معماری و سازه

پایش محیطی و حفاظت  محیط زیست

منابع انسانی

 

 

 

 


پنج شنبه 27 مهر 1402 (6 ماه قبل )
سومین همایش ملی پژوهش های نوین در نیروگاه های هسته ای توسط دانشگاه آزاد اسلامی واحد بوشهر و نیروگاه اتمی بوشهر در ده محور تخصصی در حوزه های فنی مهندسی، علوم پایه و علوم انسانی با حضور اساتید، دانشجویان و پژوهشگران فعال در حوزه دانشگاه و حوزه صنعت سراسر کشور در محل نیروگاه اتمی بوشهر به مدت دو روز در آذرماه سال 1403 همراه با برگزاری نمایشگاه و کارگاه های آموزشی تخصصی برگزار می گردد.